Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Το Νερό (Νεράκι) έχουν πεί οι κάτοικοι της Γαύδου!


Μία καταγγελία έφτασε σήμερα το πρωί στα γραφεία μας  που αναφέρει την απώλεια νερού και την αγανάκτηση των κατοίκων  στην ακριτική Γαύδο  συγκεκριμένα  αναφέρει τα εξής



 Ολόκληρο το μήνα Αύγουστο είχαμε μία (1) φορά μόνο νερό,στις 22/8 και μετά ουδέν.
 Στις 7/9 Δευτέρα μου τηλεφώνησε η Δήμαρχος Γαύδου κ. Καλλίνικου και μου είπε οτι από
 την Πέμπτη 10/9 θα έχω  συνέχεια νερό  καθώς και με πίεση!! Σήμερα 16/9/15 κι ακόμη να δούμε
μία σταγόνα νερό. Εχω τηλεφωνήσει έχω  παρακαλέσει και έχω επανειλημμένα  επιστήσει την προσοχή όλο αυτό το  χρονικό διάστημα στο μείζον αυτό θέμα .
Η καταδίκη μας σε λειψυδρία η αναιτιολόγητη, απαράδεκτη ,και εγκληματική εν τέλει αδιαφορία
και στάση της Δημάρχου Ευαγγελίας  Καλλίνικου , του Δήμου και δευτερευόντως των ιθυνόντων
που σχετίζονται  με την διανομή - διαχείριση των υδάτινων πόρων στη Νήσο Γαύδο, απέναντι σε ένα κάτοικό της, στην οικογένεια μου ,στην χλωρίδα και πανίδα της ευθύνης μου - τυγχάνω
αγροτοκτηνοτρόφος ,μελισσοκόμος - αποτελεί στίγμα κι΄όνειδος για τα ανωτέρω θεσμικά όργανα
και δή για την Δήμαρχο.
Αναμένω την άμεση και με πρόγραμμα υδροδότηση μου τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση,
ως ίσχυσε ,τον Ιούνιο και τον Ιούλιο ,χωρίς να παρακαλάω για το αυτονόητο.


Υ.Γ. Να κλείσει για μία μέρα ...,Η παροχή ΚΑΣΤΡΙ-ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗΣ¨ Να προμηθευτούν και
οι υπόλοιποι κάτοικοι νερό.

Υ.Γ . Να τεθεί υπόψιν των Δημοτικών Συμβούλων.

                                                      Κάτοικος Γαύδου
                                             ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μνημόσυνα της Κυριακής στο Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Τα μνημόσυνα της Κυριακής στο Δήμο  Καντάνου-Σελίνου Πατήστε εδώ